آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر
آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر

بعد از 8 سال فحاشی، قاعده بازی عوض شد!

بعد از 8 سال فحاشی، قاعده بازی عوض شد!

حال جای سئوال دارد که آیا قاعده بازی این دوستان برای همیشه عوض شده است و از این پس به هیچ وجه نباید نه تنها به رئیس جمهور بلکه حتی به کاندیدای ریاست جمهوری نازک تر از گل گفت یا ...

یعد از هشت سال فحاشی و هتاکی علیه رئیس جمهور منخب ملت ایران، انگار از دیروز قاعده بازی به کلی تغییر کرده است و هیچ کسی حق کوچکترین کاری که شائبه توهین به رئیس جمهور آتی تلقی شود را ندارد.
 
 در آغاز بخش دوم مناظره دیروز کاندیدای ریاست جمهوری، محمدرضا عارف و محسن رضایی و حسن رحانی به شیوه مناظره انتقاد کردند و حتی محسن رضایی از رسانه ملی خواست که از هم اکنون همه این هشت نفر را رئیس جمهور بداند و شان و جایگاه ریاست جمهوری برای آنها قائل شود!
 
حال جای سئوال دارد که اگر یک کاندیدای ریاست جمهوری دارای چنین شانی است که نتوان از او سئوالات کوتاه و کلیدی پرسید و این نوع سئوال پرسیدن موجب خدشه به جایگاه او می شود، با این حساب رئیس جمهور منتخب ملت، دارای چه جایگاه و منزلتی می باشد؟!
 
این سه نفر در حالی چنین مناظره هایی را توهین به خود تلقی می کنند که برخی از همین چهره ها و دوستانشان در هشت سال گذشته شدیدترین توهین ها و افترائات را نصیب رئیس جمهور قانونی و منتخب میلیونها ایرانی کرده اند.
 
جدای از رویکرد متناقض گذشته این افراد، حال جای سئوال دارد که آیا قاعده بازی این دوستان برای همیشه عوض شده است و از این پس به هیچ وجه نباید نه تنها به رئیس جمهور بلکه حتی به کاندیدای ریاست جمهوری نازک تر از گل گفت یا اینکه در صورت عدم انتخاب این افراد از سوی ملت شریف ایران، بازهم می توان به رئیس جمهور منتخب مردم فحاشی و هتاکی کرد؟!
نظرات 1 + ارسال نظر
عباس شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

یعنی مردم ایران اینقدر بی شعورند که اون احمدی نژاد انگل منتخبشون بوده؟ایشالاه همه شماها رو به زودی می بریم زیر خاک زمین از وجود نحستون پاک شه.

با سلام خدمت دوست گرامی عصبانی. من نمیدونم مردم با شعورند یا بی شعور اما انتخاب کردند ولی می دانم نه رمال بودند ونه از غیب اگاهی داشتند . امیدوارم مشکلات شما هر چه زودتر حل بشود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد