آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر
آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر

یاد فرصت های از دست رفته

تازه فهمیدند که زود زدند به چپاول میراث به جا مانده و حالا افتاده اند به کاسه چه کنم چه کنم.

صحنه بازی را خالی دیدند و به فکر تصاحب غنیمت افتاده بودن ، غافل از اینکه دیگران جا مانده از صحنه از پشت نقشه ها دارند ......

ادامه مطلب ...

لنکرانی به نفع جلیلی از کاندیداتوری انصراف داد + متن بیانیه کامر

به دنبال برگزاری جلسه مشترک لنرکانی و جلیلی:
لنکرانی به نفع جلیلی از کاندیداتوری انصراف داد + متن بیانیه کامران باقری لنکرانی
باقری لنکرانی پس از جلسه مشترک عصر امروز، انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع «سعید جلیلی» اعلام کرد. کامران باقری لنکرانی با انتشار بیانیه‌ای، کناره‌گیری خود از انتخابات ریاست‌جمهوری را به نفع سعید جلیلی اعلام کرد: 'این حمایت برای دفاع یکپارچه از گفتمان انقلاب اسلامی است و برای ایشان دعا می‌کنم تا انشالله همواره در همین خط اصیل باقی بمانند و بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم مومن و نجیب باشند'
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، باقری لنکرانی پس از جلسه مشترک عصر امروز، انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع «سعید جلیلی» اعلام کرد.

کامران باقری لنکرانی داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از جلسه مشترک با سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات، از کاندیداتوری ریاست جمهوری انصراف داد.

وی در بیانیه ای با اعلام کناره گیری به نفع دکتر سعید جلیلی بیان داشت: ضمن تشکر از همه عزیزانی که در سراسر کشور نسبت به این جانب ابراز محبت و بزرگواری نموده اند به خصوص دانشگاهیان ، نخبگان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، علمای اعلام و به ویژه حضرت علامه آیه الله مصباح یزدی دامت برکاته ، با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مومن جناب آقای دکتر جلیلی ، با کسب نظرمشورتی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی ، برای دفاع از گفتمان امید ، عدالت و استقامت ،این جانب با انصراف از داوطلبی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ، حمایت خود را از جناب آقای دکتر جلیلی اعلام میدارم

متن بیانیه کامران باقری لنکرانی، کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک خواهران و برادران مومن و انقلابی

با تبریک میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام و در آستانه طلوع خورشید علوی علیه السلام در خانه ربوبی، با فروتنی و تواضع در برابر عظمت ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، اکنون که در آستانه ورود به انتخاباتی حماسی قرار گرفته ایم ، لازم دانستم نکاتی را به محضر شما ، عرضه نمایم.

انقلاب اسلامی میراث گرانسنگ امام المجاهدین و قدوه السالکین خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه و ودیعه ای الهی است و همه ما موظف به حفظ و پاسداشت آن هستیم. انقلاب ما اکنون در مصاف با مستکبران در مرحله ای حساس قرار گرفته است.دشمنان دین خدا تمام توان خود را برای به زانو در آوردن این انقلاب به میدان آورده اند و از هیچ تلاشی در به عقب راندن و مهار این نهضت الهی مضایقه نکرده و نمیکنند. از دشمنی دشمن ، تعجبی نیست. اما خوش خیالی برخی از دوستان که مشت چدنی را در زیر دستکش مخملین دشمن نمیبینند و با توهم حل منازعات ، سیاست لبخند را توصیه میکنند ویا دیگرانی که چسبندگی به قدرت تحلیل هایشان را به انحراف کشانده و یا کسانی که درگیر و دار انانیت ، بیراهه را به جای مسیر اصلی گرفته اند ویا آنانی که حزب گرایی را به جای اصولگرایی واقعی مبنا قرار داده اند، جای تعجب دارد که در این کشمکش حق و باطل ، به جای منافع ملی و مصلحت نظام ، جور چین دشمن را تکمیل میکنند و در جستجوی قدرت ، هر کاری را مجاز میشمرند .

در چنین شرایطی بصیرت ، درک صحیح از شرایطی که در آن به سر میبریم ، از خود گذشتگی ، اعتماد به مردم و رهبری الهی این انقلاب و از همه بالاتر ایمان به خدا ، بالاترین سرمایه های ما هستند.

موسم کنونی ، موسم لجاجت ، تصمیم گیری های فردی ، بی توجهی به مصالح کشور و بی اعتنایی به وظیفه همگانی در دفاع از این نظام مقدس نیست ، ولو این اهمال ها به خیال عمل به تکلیف و با پوشش ادای دین به وطن باشد.

همه ما موظفیم همصدا و همگام در برابر فتنه آفرینی فتنه گران و انحراف منحرفان قیام کنیم و نگذاریم این انقلاب برخلاف وصیت امام رضوان اله تعالی علیه به دست نااهلان و نامردمان بیفتد.قبلا هم گفته بودم حضور من در این انتخابات گفتمانی است و رقابت درون گفتمان انقلاب اسلامی را نا صواب میدانم. برهمین اساس ضمن تشکر از همه عزیزانی که در سراسر کشور نسبت به این جانب ابراز محبت و بزرگواری نموده اند به خصوص دانشگاهیان ، نخبگان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، علمای اعلام و به ویژه حضرت علامه آیه الله مصباح یزدی دامت برکاته ، با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مومن جناب آقای دکتر جلیلی ، با کسب نظرمشورتی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی ، برای دفاع از گفتمان امید ، عدالت و استقامت ،این جانب با انصراف از داوطلبی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ، حمایت خود را از جناب آقای دکتر جلیلی اعلام میدارم. این حمایت برای دفاع یک پارچه از گفتمان انقلاب اسلامی است و به ایشان دعا میکنم تا انشالله همواره در همین خط اصیل در تمسک به اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله ، با رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ادام الله ظله العالی و همراه با روحانیت متعهد دامت برکاتهم باقی بمانند و بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم مومن و نجیب باشند.

بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)


بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)
هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است

بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سخنرانی‌ها و پیام‌های مختلفی با تاکید بر فصل الخطاب بودن نظر شورای نگهبان، بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تاکید ورزیده‌اند.

خبرگزاری فارس: هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است

به گزارش خبرگزاری فارس، گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره تمکین مسئولان، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است:

ادامه مطلب ...

اینها کاندیداهای‌ ریاست‌ جمهوری‌ را تایید‌ یا رد صلاحیت‌ می‌کنند

اینها کاندیداهای‌ ریاست‌ جمهوری‌ را تایید‌ یا رد صلاحیت‌ می‌کنند
شورای نگهبان، این روزها مشغول بررسی صلاحیت 686 نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است تا در پایان مهلت بررسی تمدید شده، یعنی سه شنبه همین هفته. نظر نهایی خود درباره نامزدهای تایید صلاحیت شده برای ورود به رقابت انتخاباتی 24 خرداد را اعلام کند. 
....

ادامه مطلب ...

من اگر رییس جمهور میشدم!

در زیر نظر یک مخاطب رو که برام فرستاده رو میزارم :

من اگه رئیس جمهور می شدم این کار ها را می کردم 

حداکثر برداشت از کارت های عابر 10000هزار تومان 
تقویت دستگاههای کارت خوان در تمامی فروشگاه ها
به منظور نظارت بر ورودی و خروجی و تعیین مالیات و عوارض سریع و صحیح 
مجانی کردن اتوبوس ها و مترو برای استفاده و تشویق مردم 
ثابت نگه داشتن نرخ به مدت چهار سال 
سهیم شدن دولت در ایجاد آپارتمان در مناطق آسیب پذیر
ایحاد سالن های پذیرایی مجانی به منظور تشویق جوانان برای ازدواج 
ساختن منازل و اجاره بشرط تملیک به جوانان تازه ازدواج کرده 
حذف مالیات و عوارض شهرداری ها 
ثابت ماندن دستمزد ها به مدت چهار سال 
استخدام به جای کارمندانی که بازنشسته شده اند و جایگزین ندارند 
عدم افزایش یارانه 
دولتی کردن آموزش از سطح پایین تا سطوح دانشگاهی 
بالا بردن عوارض اتومبیل و بیمه بصورت متعارف