آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر
آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر

دریافت فایل صوتی بیست و سومین سلسله نشست های روایت عهد


بسم رب roseالرمضانrose
[تصویر: RaVaYaTe%20AHD%20WwW.ANTi666.iR.jpg]



جهت دریافت خدمت شما ارائه میشود.




با همون کیفیت ولی حجم خیلی کمتر
جلسه بیست و سوم روایت عهد-ارض موعود ۴|لینک مستقیم|لینک کمکی|

کار بی وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ دولت


رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت مطرح کردند
کار بی وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ دولت

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.

خبرگزاری فارس: کار بی وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ دولت
 گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران،گزارشهای اعضای دولت در این جلسه را، نمایی از کارها و خدمات انجام شده خواندند و افزودند: لازم است این گزارشها به اطلاع مردم برسد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به تلاش برخی مخالفین، رسانه های خارجی و برخی ها در داخل برای نادیده گرفتن تلاشهای دولت افزودند: بعضی حتی کارهای ملموس دولت را نیز انکار می کنند اما مهم این است که تلاشها و زحمات انجام شده در فضای عمومی کشور بیان و ثبت شود.

  ادامه مطلب ...



حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض می کنیم.

معلمان خانم با چادر مشکی سر کلاس تدریس نکنند/ آموزش و پرورش سایت خنده ایجاد کند

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:
معلمان خانم با چادر مشکی سر کلاس تدریس نکنند/ آموزش و پرورش سایت خنده ایجاد کند

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا سایت خنده حلال و حکیمانه ایجاد کنند.

خبرگزاری فارس: معلمان خانم با چادر مشکی سر کلاس تدریس نکنند/ آموزش و پرورش سایت خنده ایجاد کند

، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در نخستین روز از اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که امروز در سالن همایش های رازی تهران در حال برگزاری است، خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: خوشحالم که آقای حاجی بابایی برای ریاست جمهوری ثبت نام نکردند و بدانند که راه بهشت و جهنم از مسیر آموزش و پرورش است؛ اگر دانش آموز را خوب تربیت کنید به بهشت می روید و اگر بد تربیت کنید به جهنم می روید.

وی به وضعیت نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: درگذشته وضعیت شناسایی بیسوادان در کشور مانند درخت توت بود؛ بعد از یک مدتی مانند درخت انار شد و اکنون مانند درخت توت است و شناسایی بیسوادان خیلی سخت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در بخشی از سخنانش به وجود 100 هزار مدرسه در کشور اشاره کرد و ادامه داد: اگر مدیران این مدارس با دانش آموزان خود ارتباط خصوصی برقرار کرده و با آنها دوست باشند، خیلی از مشکلات حل می شود.

وی درباره معلمان خانم در مدارس اظهار داشت: به معلمان خانم بگویید با چادر مشکی سر کلاس نروند بلکه چادر مشکی برای رفت و آمد در خیابان است؛ بنده خودمم هر روز عبای سیاه نمی پوشم.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه گاهی بچه ها را بخندانید، خطاب به مسئولان آموزش و پرورش درخواست کرد که یک سایت خنده حلال داشته باشند.

وی ادامه داد: چرا به هم بخندیم بیایید با هم بخندیم و خنده حکیمانه داشته باشیم؛ آموزش و پرورش هم می تواند سایت خنده حکیمانه ایجاد کند و دانش آموزان وقتی می خواهند بخندند به آن سایت مراجعه کنند.

سخت ترین گناه






سخت ترین گناه آنکه گناهکاران را کوچک بشمارد.
حضرت علی(ع)