آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر
آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر

جلیلی در اجتماع مردم مشهد:


جلیلی در اجتماع مردم مشهد:
با ظرفیت جوانان ایران نهضت کارآفرینی به راه می اندازیم/ وعده پیروزی حتمی است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود نیروی انسانی جوان در ایران می‌شود حماسه‌های عظیمی خلق کرد و اگر از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد، نه تنها مشکل بیکاری نخواهیم داشت بلکه هر جوان ایرانی کارآفرین خواهد بود.

خبرگزاری فارس: با ظرفیت جوانان ایران نهضت کارآفرینی به راه می اندازیم/ وعده پیروزی حتمی است

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، سعید جلیلی دقایقی پیش در جمع حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: خوشحالم که در نخستین روز از ماه شعبان در جوار مضجع شریف رضوی در پایتخت معنوی ایران در مشهد مقدس و در جمع صمیمانه و پرشکوه شما سخن می‌گویم.

وی گفت: همانطور که در شعارها و پیام‌های شما مشهود است، اگر شما با این شور و شعف اینجا جمع شده‌اید و محبتی را ابراز می‌کنید فقط به این خاطر است که در مسیر ولایت و در جهت خدمت حرکت می‌کنید.

جلیلی افزود: در حقیقت پیشرفت ملت ما و تمام موفقیت‌هایی که در 34 سال اخیر داشته‌ایم مرهون پیروی از ولایت بوده است.

  

صف‌آرایی دو جریان ایمان و تخریب در انتخابات

وی در تشریح جریان‌های حاضر در انتخابات‌ افزود: امروز دو خط مهم در انتخابات حضور دارند که یک خط ایمان است و بر مبنای آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی(ص) است که امام عظیم‌الشان ما 50 سال پیش آن را بلند کرد.

وی به خط دوم نیز اشاره کرد و گفت: خط دوم خط تخریب است. امروز پس از گذشت 50 سال از خرداد سال 42 ملت ما به خوبی تجربه کرد آنچه را که باور داشت؛ بسیاری از وعده‌ها را پاسخ داد.

جلیلی گفت: ما تجربه کردیم که اگر خدا را باور کنیم وعده پیروزی حتمی است.

وی افزود: تجربه کردیم که اگر ایمان و عمل صالح را به زندگی خود بیاوریم زندگی مبارک و دلنشینی به بار می‌نشیند و اگر دعوت پیامبر اسلام را اجابت کنیم حیات جدید خواهیم داشت؛ این حیات طیبه جدید ما که در پرتوی خدا و پیامبر محقق اسلام شده است.

خداباوری و مردم‌باوری دو اصل مهم در صلابت ملت

جلیلی با بیان اینکه تا امروز حماسه‌هایی که ملت آفریده‌اند بر مبنای دو اصل خداباوری و مردم باوری بوده است، گفت: اگر امروز در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا با این صلابت و قدرت ایستاد‌ه‌ایم مرهون دو چیز است، باور دین خدا و اعتماد به مردم.

سعید جلیلی در جمع حامیان مردمی خود در محل ورزشگاه شهید بهشتی این شهر با تاکید بر اینکه حماسه نباید به زمان خاصی محدود شود، اظهار کرد: همواره باید در عرصه‌های مختلف حماسه ساز باشیم.

وی افزود: باید حماسه‌ساز باشیم و خلق حماسه با تکیه بر ایمان به خدا، اسلام ناب و خدمت به مردم باشد.

جلیلی با بیان اینکه موقعیت امروز، موقعیت خیبر است، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط مشابه خیبر هستیم و مسئله مهم این است که ابرقدرت‌های جهانی از گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی دچار استیصال شده است.

وی ادامه داد: امروز که انقلاب اسلامی پشت خیمه‌های دشمن ایستاده است، عده‌ای قصد دارند با ایجاد تردید ما را دچار تزلزل کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های ملت و خلق حماسه استفاده شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت مردم غیور و جوانان رشید خود موقعیت‌های درخشانی برای خلق حماسه دارند؛ مسئله مهم این است که باید بدانیم خط تردید در برابر خط ایمان و امید قرار گرفته و با تکیه بر اصل اسلام ناب و ولایت فقیه نباید دچار این تردید شویم.

جلیلی گفت:‌ امروز انقلاب اسلامی با تمام قدرت و توان و باورمندی خود در عرصه بین‌المللی در برابر تمام قدرت‌های جهان ایستاده و همین سبب شد دشمنان نظام دچار استیصال شوند.

وی تصریح کرد: می‌خواستند شاه را نگاه دارند اما انقلاب اسلامی شاهنشاهی را سرنگون کرد. می‌خواستند به واسطه صدام ما را شکست دهند اما انقلاب اسلامی با تکیه بر گفتمان اسلام ناب در برابر تمام ابرقدرت‌ها و صدام پیروز شد.

وی با اذعان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران از حق هسته‌ای خود دفاع می‌کند تا دشمنان نظام به دیگر حقوق ما تطمیع نکند، خاطرنشان کرد: دفاع از حقوق هسته‌ای برای دفاع از تمام حقوق ایران بوده که امروز دشمنان نظام به آن طمع کرده‌اند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به بلوغ تمدنی رسیده و به واسطه آن می‌تواند حماسه‌های مکرر در تمام حوزه‌ها خلق کند. همانطور که در 8 سال دفاع مقدس حماسه‌آفرین بودیم، امروز نیز در تمام حوزه‌ها اعم از علمی، اقتصادی، اجتماعی جوانان ما می‌توانند حماسه‌آفرین باشند.

وی تاکید کرد: پس از آنکه خرمشهر را آزاد کردیم، جنوب لبنان، سرزمین‌های اشغالی، جنگ 33 روزه، جنگ 22 روزه و جنگ 8 روزه نشان از پیروزی گفتمان مقاومت و گفتمان اسلام ناب دارد.

جلیلی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شتاب و سرعت در خلق حماسه داشته باشیم، باید تکیه بر نسل جوان و این ظرفیت نیروی انسانی داشت، اذعان کرد: با وجود این نیروی انسانی در جمهوری اسلامی ایران می‌شود حماسه‌های عظیمی خلق کرد و اگر از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد، نه تنها مشکل بیکاری نخواهیم داشت بلکه هر جوان ایرانی کارآفرین خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید نگاه جدی به ظرفیت‌های موجود جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم که باید دولت یازدهم مد نظر داشته باشد، این است که ایران اسلامی همانند گذشته الگویی برای بیداری اسلامی و تمدن اسلامی باشد.

وی ادامه داد: باید مشکلات اقتصادی را به درستی بررسی و در جهت رفع آن راهکار ارائه داد؛ چگونه می‌شود که 11 میلیارد تومان به دست 23 نفر از بانک‌های کشور وام داده می‌شود و آنها پس نمی‌دهند و این نشان از توزیع ناعادلانه منابع ارزی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ‌امروز در حوزه اشتغالزایی باید بگوییم که ظرفیت‌های عظیمی در کشور داریم. در سال میلیاردها تومان اقلام کشاورزی وارد می‌کنیم و با وجود این همه منابع طبیعی در کشور می‌شود این مبالغ را به کشاورزان داد تا شاهد شکوفایی قابل توجه باشیم.

جلیلی مهمترین اصل را در عرصه پیشرفت، عدالت دانست و گفت: کسانی که فکر می‌کنند بدون عدالت، پیشرفت حاصل می‌شود، اشتباه می‌کنند.

وی افزود: باید به طور عادلانه در کشور فرصت ایجاد کنیم تا همه از فرصتی برابر برای پیشرفت بهره‌مند باشند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر توزیع در منابع ارزی حاکم شود، با اصل عدالت ساختاری منابع کشور می‌توان فرصت‌های خوبی در صنعت تولید خلق کرد.

وی تصریح کرد: باید در مقابل کسانی باشیم که ندای عدالتخواهی را خاموش می کنند و باید در مقابل آنان مقاومت کنیم.

جلیلی ادامه داد: دولت یازدهم باید با سازوکارهای مشخص و مبتنی بر اصل ولایت مطلقه فقیه و گفتمان مقاومت به ارائه راهکارهایی برای توسعه در عین عدالت بپردازد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: آحاد جامعه در روز 24 خرداد در پای صندوق‌های رای به حماسه سیاسی پرداخته و دولتی انتخاب کنند که بتواند در چارچوب انتخاب ناب، حماسه اقتصادی را خلق کند.

به گفته جلیلی باید آحاد جامعه به ویژه رئیس جمهور در تمام عرصه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتواند عدالت را حاکم کرده و پس از خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را خلق کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد