آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر
آقای رییس جمهور

آقای رییس جمهور

به امید طلوع دیگر

کشف حجاب یک زن خودفروخته در تهران +عکس

تیتر خبر : کشف حجاب یک زن خودفروخته در تهران +عکس

نقل از باشگاه خبرنگاران: طی پیگیریهای صورت گرفته توسط یکی از خبرنگاران با همکاری وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی تهران بزرگ یکی از سرکردگان خودفروخته ضد انقلاب که در تهران اقدام به کشف حجاب کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند.
این عنصر خودفروخته ضد انقلاب که قصد داشته است با برخی از عناصر ضدانقلاب در تهران و چند شهر دیگر اقدام به کشف حجاب نمایند باداشت شد.

این زن که بصورت آزادانه و بدون حجاب در تهران گشت و گذار می کرده است و کسی هم متوجه زن بودن وی نشده، هنگام صحبت کردن با خبرنگار انقلابی و بصورت اتفاقی و از روی لحن صحبت کردن و اندام شناخته شده و سپس با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دستگیر شد.
این زن که در حال حاضر در بازداشت به سر می برد، پس از پانزده سال خارج نشینی به ایران بازگشته است و لیدر اصلی جریان بی عفتی در تهران بوده است. وی رسما در بازجویی خود پس از دستگیری اش هدفش را ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است که با چند زن دیگر قصد داشته اند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲جریان کشور را به سمت و سو های از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و همکاری یکی از خبرنگاران خنثی گردید. وی و چند فرد مرتبط با آن در تهران دستگیر شدند که جای تقدیر فراوان دارد.  
نامبرده رسما همکاری خود را با مخالفان نظام افشا کرده است و اینکه قصد داشته با برخی عناصر خود فروخته دیگر در تهران و چند شهر دیگر اقدام به کشف حجاب نمایند که خوشبختانه نتوانسته به جایی برسد و اقدامی انجام دهد و در اولین روزهای کشف حجاب در تهران بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد